אירועים

אירועים

תוצאות חיפוש

פוסטים אחרונים

פרסומים אחרונים

פוסטים אחרונים

שנים אחרונות

טקס הכרזת הזוכים בתחרות "סיפור משפחתי 2019"

אירועי הסיום של תחרות "סיפור משפחתי" כוללים השנה 200 מוסדות חינוך מ-30 מדינות ויותר מ-20,000 משתתפים ומשתתפות צעירים. הפיינליסטים של 2019 –  50 בני נוער ובני משפחותיהם ישתתפו בפתיחת התערוכה לזכרו של מנואל הירש גרוסקופף במוזיאון העם היהודי בבית התפוצות בתל אביב, ישראל.

בית הספר הבינלאומי על שם קורת ללימודי העם היהודי במוזיאון העם היהודי בבית התפוצות גאה לארח את בוגרי התחרות מרחבי העולם, מלווים בבני משפחה, בפתיחת התערוכה שתציג את סיפוריהם המשפחתיים. השנה השתתפו בתחרות הבינלאומית "סיפור משפחתי" ע"ש מנואל הירש גרוסקופף ז"ל נערים ונערות מצפון אמריקה, מאמריקה הלטינית, מאירופה, מאסיה, מדרום אפריקה, מאוסטרליה ומישראל.

צילום: ניר שאנני

"סיפור משפחתי", מהתוכניות המקוריות והחדשניות ביותר של בית התפוצות, מעניק השראה לתלמידים מלאומים שונים ומרקעים יהודים מגוונים, ללמוד ולפתח את סיפורי המשפחה שלהם. במשך שנת לימודים שלמה, שכוללת מחקר מאומץ והמון יצירתיות, התלמידים מפיקים פרויקט סיום אשר משרטט את דרכם אל חקר שורשי המשפחה ואל הקשר המשפחתי אל הסיפור הגדול יותר של העם היהודי. המיצגים הסופיים כוללים סרטים, עבודות אמנות, קומיקס, משחקי קופסה ועוד. כל תלמיד, משפחה וקהילה עורכים את המסע המיוחד שלהם, אך כולם הם חלק מתנועה של עשרות אלפי תלמידים נוספים, שעובדים במקביל על מסעות דומים.

באמצעות תחרות בינלאומית, 50 תלמידים מצטיינים הגיעו לגמר. הם נבחרו וזכו בנסיעה חינם לישראל, לראות את המיצגים שלהם מוצגים לעיניהם של אלפי מבקרים בבית התפוצות. העבודות הזוכות מוצגות בתערוכה "סיפור משפחתי", שתיפתח ב- 16 ביוני, 2019. אירועי הפתיחה יימשכו יומיים, שבהם ייפגשו זוכים מארצות שונות: ארגנטינה, אוסטרליה, בלרוס, קנדה, קובה, גרמניה, ישראל, ליטא, מקסיקו, פנמה, רוסיה, דרום אפריקה, ארצות הברית, אוקראינה, בריטניה, ונצואלה ועוד, ויחלקו סיפורים ותחומי עניין.

אירינה נבזלין ובני משפחת גרוסקופף (צילום: ניר שאנני)
צילום: ניר שאנני
צילום: ניר שאנני

 

תכנון ביקור

שעות פתיחה

יום ראשון
17:00-10:00
יום שני
17:00-10:00
יום שלישי
17:00-10:00
יום רביעי
17:00-10:00
יום חמישי
20:00-10:00
יום שישי
14:00-10:00
יום שבת
17:00-10:00

סוגי כרטיסים

כרטיס רגיל
52 ש"ח
אזרח/ית ותיק/ה וסגל אוניברסיטת תל אביב
26 ש"ח
בעל/ת תעודת נכה, סטודנט/ית
42 ש"ח
דיגיתל
42 ש"ח
ילדים וילדות עד גיל 5
הכניסה חינם
חיילות וחיילים במדים
הכניסה חינם, בהצגת תעודה

סוכנים וקבוצות

טלפון

איפה אנחנו

קמפוס אוניברסיטת תל-אביב, רחוב קלאוזנר, רמת אביב