אירועים

אירועים

תוצאות חיפוש

פוסטים אחרונים

פרסומים אחרונים

פוסטים אחרונים

שנים אחרונות

ביקור שר התרבות חילי טרופר

שר התרבות חילי טרופר ביקר היום במוזיאון היהודי הגדול בעולם שעתיד להיפתח בקרוב.

על רקע המשבר הגואה של המוזיאונים ומוסדות התרבות בארץ – שר התרבות והספורט, מר חילי טרופר, ביקר היום במוזיאון העם היהודי (לשעבר בית התפוצות) אשר בקמפוס אונ' תל אביב.

השר נפגש עם יו"ר דירקטוריון המוזיאון ונשיאת קרן נדב, אירינה נבזלין, מנכ"ל המוזיאון – דן תדמור, אוצרת המוזיאון –ד"ר אורית שחם גובר, מנכ"לית התחדשות המוזיאון – מדי שביד ומנהלת קשרי החוץ של המוזיאון – עדי אקוניס.

השר זכה לסיור מודרך בתצוגת הקבע החדשה שעתידה להיפתח בשטח מוזיאון העם היהודי כבר בשבועות הקרובים, בכפוף לאישור פתיחת המוזיאונים בישראל.

המוזיאון החדש, אשר מתפרס על פני 6,600 מ"ר של תצוגה בשלוש קומות חדשות, כולל מאות מוצגים מרהיבים מהארץ ומהעולם, סרטים, אוספי מקור נדירים ועמדות אינטראקטיב למבקרים ויהיה למוזיאון היהודי הגדול והחשוב בעולם.

בשונה ממוזיאונים יהודים אחרים מסביב לעולם, שמתמקדים ב"היסטוריה של דמעות", המוזיאון החדש מבקש לחגוג את הצלחותיו המגוונות של העם היהודי משחר ההיסטוריה ועד ימינו ולהאיר זרקור על תרומתם המופלאה של היהודים לאנושות בכל התחומים.

"התרגשתי לארח היום לסיור במוזיאון העם היהודי את שר התרבות והספורט חילי טרופר", אמרה אירינה נבזלין, יו"ר דירקטוריון מוזיאון העם היהודי ונשיאת קרן נדב, "המוזיאון, שייפתח בקרוב, הוא המוזיאון היהודי הגדול ביותר בעולם והיחיד המספר את סיפורו של העם היהודי כולו – בעבר, בהווה ובעתיד. שמחתי להיות שותפה לחוויה העצומה של השר שבמהלך כהונתו נחנך מוסד תרבות שנבנה בהשקעה של כ-270 מיליון ש"ח, סכום הכולל גם את סיוע המדינה".

שר התרבות והספורט חילי טרופר אמר בתום הסיור: "הביקור במוזיאון העם היהודי היה משמעותי עבורי. סיפורו של העם היהודי מקבל במוזיאון ביטוי עשיר, מגוון ויצירתי במיוחד. המוזיאון מצליח להעניק תחושת שייכות למבקרים בתוכו והוא גם חוויה אישית מיוחדת וגם בעל ערך ציבורי בהיותו המוזיאון היהודי הגדול בעולם".

מימין לשמאל: דן תדמור, אירינה נבזלין, חילי טרופר וד"ר אורית שחם-גובר (צילום: יותם רונן)

 

חילי טרופר במוזיאון העם היהודי, דצמבר 2020

תכנון ביקור

שעות פתיחה

יום ראשון
17:00-10:00
יום שני
17:00-10:00
יום שלישי
17:00-10:00
יום רביעי
17:00-10:00
יום חמישי
20:00-10:00
יום שישי
14:00-10:00
יום שבת
17:00-10:00

סוגי כרטיסים

כרטיס רגיל
52 ש"ח
אזרח/ית ותיק/ה וסגל אוניברסיטת תל אביב
26 ש"ח
בעל/ת תעודת נכה, סטודנט/ית
42 ש"ח
דיגיתל
42 ש"ח
ילדים וילדות עד גיל 5
הכניסה חינם
חיילות וחיילים במדים
הכניסה חינם, בהצגת תעודה

סוכנים וקבוצות

טלפון

איפה אנחנו

קמפוס אוניברסיטת תל-אביב, רחוב קלאוזנר, רמת אביב