אירועים

אירועים

תוצאות חיפוש

פוסטים אחרונים

פרסומים אחרונים

פוסטים אחרונים

שנים אחרונות

אנו- מוזיאון העם היהודי זכה בפרס סילבר בתחרות המיתוג הישראלית 2022

אנו – מוזיאון העם היהודי זכה בפרס סילבר בתחרות המיתוג הארצית Israel brand award 2022 בקטגוריית תרבות וחינוך עבור עבודת המיתוג מחדש של המוזיאון.

התחרות התקיימה בהובלת – BRAND ACADEMY – המרכז למיתוג מתקדם בישראל, יפעת – חברת ניתוח מדיה ודאטה שיווקית של מוצרים ומותגים, KANTAR  – חברה המובילה בעולם לתובנות והמלצות שיווקיות אופרטיביות. צוות השופטים, בראשות פיליפ בולקיה, הורכב ממנהלי מחלקות לתקשורת חזותית של בצלאל, מרצים בכירים מ HIT ומנהלי שיווק של חברות מהגדולות בארץ ובעולם.

התחרות עסקה בחשיבות המיתוג בעולם הפרסום הישראלי, והוצגו בה עבודות מיתוג פורצות דרך בישראל בשנתיים האחרונות. כ 200 גופים חברות ועמותות הגישו עבודותיהם והתמודדו ב-15 קטגוריות מיתוג ופרסום שונות ביניהם: הייטק, נדל"ן, בריאות ותרופות, עמותות וגופי תרבות. אנו – מוזיאון העם היהודי, כאמור, גבר על מתמודדים רבים אחרים וזכה בפרס הסילבר ((silver award.

השופטים נימקו את הבחירה: "מדובר באחת מעבודות המיתוג המרשימות ביותר שנעשו בתחום המיתוג בישראל בשנים האחרונות. לקחת מותג ותיק ולהפוך אותו למותג מעניין הן ברמת העם היהודי בעולם והן ברמת המשפחות בארץ. השם "אנו" הינו אחת מההברקות הגדולות של שמות בעשור האחרון. השימוש בפונטים המודרניים, בצבע הכחול הבוהק יצרו בידול, זהות ואישיות מותג ברורה למוזיאון העם היהודי".

המותג "אנו – מוזיאון העם היהודי" הושק לפני כשנה והוא השם הנבחר למוזיאון היהודי הגדול בעולם שהחליף את המוזיאון הקודם – "מוזיאון העם היהודי בבית התפוצות". עשר שנים של תכנון ובנייה, בהשקעה של 100 מיליון דולר, הניבו מוזיאון חדש בעל 3 קומות, 7,000 מ"ר שטח תצוגה עם מאות מוצגים ואוספי מקור,  40 סרטים בהפקה מקורית ו- 25 תחנות אינטראקטיב חדשניות בטכנולוגיה המתקדמת בעולם.

לפני כשלוש שנים, במהלך תנופת ההתחדשות של המוזיאון, הוחלט לצאת לתהליך מיתוג מחדש למוסד הוותיק, זאת לאחר שמחקרים שביצע המוזיאון בארה"ב ובישראל, העלו כי למוזיאון נכסיות שלילית – הוא נתפס כמקום מיושן וכבד, זאת בניגוד מוחלט לתכלית המוזיאון החדש, שמספר את סיפורי הגבורה והניצחונות של היהודים לאורך השנים, וחוגג את תרומתו האדירה של העם היהודי לאנושות כולה בכל תחומי החיים. השם "אנו" מספר על עם יהודי אחד שלם, בכל מקום אשר הוא נמצא (לעומת השם הדיכוטומי – בית התפוצות שדיבר על יהודי ישראל ויהודי התפוצות כשתי ישויות נפרדות) והוא מאגד בתוכו ערכים של אחדות, אהבת האחר, פלורליזם, סולידריות – ערכים המתבטאים בכל מוקדי המוזיאון החדש.

את אסטרטגיית המיתוג החדשה הובילה חברת הפרסום LEAD ועיצוב המותג החדש נעשה ע"י המעצבת ליהי ארליך.

 

תכנון ביקור

שעות פתיחה

יום ראשון
17:00-10:00
יום שני
17:00-10:00
יום שלישי
17:00-10:00
יום רביעי
17:00-10:00
יום חמישי
20:00-10:00
יום שישי
14:00-10:00
יום שבת
17:00-10:00

סוגי כרטיסים

כרטיס רגיל
52 ש"ח
אזרח/ית ותיק/ה וסגל אוניברסיטת תל אביב
26 ש"ח
בעל/ת תעודת נכה, סטודנט/ית
42 ש"ח
דיגיתל
42 ש"ח
ילדים וילדות עד גיל 5
הכניסה חינם
חיילות וחיילים במדים
הכניסה חינם, בהצגת תעודה

סוכנים וקבוצות

טלפון

איפה אנחנו

קמפוס אוניברסיטת תל-אביב, רחוב קלאוזנר, רמת אביב